M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rusza kampania wizerunkowa Domino's Pizza

Katarzyna Woźniak | 1 marca 2013, 06:00

Za kreację odpowiada Brands Alive.

Dzisiaj rusza kampania wizerunkowa Domino’s Pizza. Za kreację działań odpowiada Brands Alive Advertising.

Wiosenna kampania obejmie m.in. outdoor i internet. Brands Alive Advertising kontynuuje pracę nad wizerunkiem Domino’s Pizza, którą rozpoczęła od przygotowania manuala identyfikacji marki.

Brands Alive Advertising współpracuje z Domino’s Pizza w Polsce od połowy 2012 r. Dotychczas agencja zaprojektowała nową księgę identyfikacji, stronę internetową www.entuzjascipizzy.pl, graficzne elementy wystroju wnętrz lokali (m.in. tapety, menu boardy), a także pudełko na pizzę. Kampania oparta jest na key visualach, które realizują wypracowane z klientem założenia: ocieplenie marki, podkreślenie walorów smakowych poprzez appetizing, odniesienie do doświadczenia w robieniu pizzy, przy utrzymaniu cech komunikowanych przez Domino's Pizza: jakości, szybkości i wygody. Kreację do kampanii przygotowała Anna Seroczyńska (creative director) z zespołem.

Kampania Domino’s Pizza obejmie: wielki format (przy Novotelu i Galerii Mokotów), outdoor (billboardy i spoty na LCD), spoty animowane w kinach, na stacjach metra (Infoscreen), w metrze i ZTM (City Info) oraz internet (social media i intensywna kampania behawioralna).

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Open and Partners.

Czytaj więcej na temat: , , , ,