M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Żywiec Zdrój Smako-Łyk wprowadza dwie limitowane edycje

Maciej Florek | 1 marca 2013, 06:00

Z okazji premiery tych propozycji w internecie ruszył konkurs promujący nowe smaki, za który odpowiada agencja Heureka.

W marcu na sklepowych półkach pojawią się dwa nowe warianty Żywiec Zdrój Smako-Łyk - o smaku wiśniowym oraz ananasowo-grejpfrutowym. Obydwa produkty z limitowanej edycji dostępne będą w sklepach do jesieni.

Z okazji premiery tych propozycji w internecie ruszył konkurs promujący nowe smaki skierowany do użytkowników Facebooka. Dzięki aplikacji „Butelki ze Smakiem” każdy może zaprojektować własną etykietę Żywiec Zdrój Smako-Łyk o wspomnianych dwóch smakach. Prace konkursowe można tworzyć z gotowych elementów i grafik. Dostępna jest też opcja wgrania własnej, autorskiej etykiety.

Autorzy najlepszych prac zostaną nagrodzeni tabletami. Dwie etykiety mają szansę trafić na sklepowe półki wraz ze specjalną edycją Żywiec Zdrój Smako-Łyk w wymienionych smakach. Konkurs potrwa do 15 marca br. Za koordynację konkursu oraz realizację aplikacji odpowiada agencja Heureka.

Czytaj więcej na temat: , ,