M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agora odświeża "Gazetę Telewizyjną"

Joanna Dziwisińska | 1 marca 2013, 06:00

Piątkowy dodatek "Gazety Wyborczej" w nowej odsłonie i wsparty reklamą.

Agora odświeżyła piątkowy dodatek do "Gazety Wyborczej" - „Gazetę Telewizyjną”. Zmianie uległ układ programów, tematyczny podział kanałów ze szczególnym wyróżnieniem kanałów filmowych. W magazynie więcej miejsca poświecono programom weekendowym. Wyróżnione zostały także najciekawsze propozycje programowe od poniedziałku do czwartku.
„Gazeta Telewizyjna” ukaże się z nowym logo przygotowanym przez dyrektora artystycznego „Gazety Wyborczej” Macieja Kałkusa. Nowy layout przygotował zespół „Telewizyjnej” pod kierownictwem sekretarza redakcji „Gazety Wyborczej” Grażyny Żabińskiej.    

„Gazeta" będzie promowana: w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne, Atmedia), w sieci kin Helios oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za planowanie i zakup mediów odpowiadał Starlink.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,