Działania realizowane przez Digital One na zlecenie Polkomtela obejmują wsparcie komunikacyjne usługi dostępu do internetu w technologii LTE, oferowanej przez markę Plus. Kampania, która właśnie wystartowała, przebiega pod hasłem “Nowa jakość internetu” i jest prowadzona z wykorzystaniem bannerów reklamowych, filmów wideo (preroll) oraz mailingów sprzedażowych. Główne cele, jakie ma realizować kampania, to zakomunikowanie rosnącej liczby Polaków będących w zasięgu technologii LTE oraz możliwości przetestowania internetu w technologii LTE w Plusie za 9 zł.
Digital One wygrała przetarg i rozpoczęła współpracę z Polkomtel SA w październiku 2011 r. Agencja jest odpowiedzialna przede wszystkim za prowadzenie komunikacji internetowej dla dwóch linii biznesowych Polkomtel SA – “Plus dla Firm” i “Plus Internet”. Poza kolejnymi odsłonami kampanii LTE agencja przygotowywała dla Polkomtela m.in. projekty muzyczne wspierające serwis Muzodajnia.pl czy koncepcję nowego formatu cyklu wideotestów urządzeń mobilnych dla firmy Polkomtel i jej marki Plus pod nazwą “Plus LAB”.