Kraj

Piotr Strzelczyk będzie przewodniczył jury Golden Arrow

Piotr Strzelczyk, marketing manager firmy Henkel, będzie przewodniczył obradom tegorocznej, ósmej edycji konkursu Golden Arrow. Ten największy polski konkurs marketingu bezpośredniego organizują VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu - SMB.

Poza Piotrem Strzelczykiem w jury VIII edycji GA zasiądą także: Jan Biłyk, prezes zarządu firmy Laurens Coster, Michał Dolny, marketing manager Netii, Yuri Drabent, dyrektor kreatywny agencji Lubię To – Social Media Agency, Patrycja Klarecka, dyrektor marketingu Banku Zachodniego WBK, Tomasz Kosko, media manager firmy Polpharma, Piotr Lipiński, marketing & PR manager firmy Payback, Przemysław Orłowski, prezes zarządu agencji Marketing House, Tomasz Pakulski, dyrektor marketingu i sprzedaży firmy REDlink, Dariusz Sas, marketing manager Philip Morris Polska, Mariusz Winkler, prezes zarządu agencji Inmark, Robert Witkowski, dyrektor kreatywny agencji Momentum Worldwide, Zbigniew Wysocki, head of planning agencji Proximity, oraz Marta Życińska, dyrektor marketingu Grupy PZU.

Obrady moderować będzie redaktor naczelny “Media & Marketing Polska” – Piotr Pokrzywa.

Zgłoszenia w czternastu kategoriach konkursowych można nadsyłać do 8 maja. Uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się 27 czerwca w Warszawie. Podczas gali zostaną także wręczone wyróżnienia dla najlepszych telemarketerów w VIII edycji konkursu organizowanego przez PSM. Sponsorem konkursowej gali jest koncern PKN Orlen. Szczegóły organizacyjne oraz regulamin konkursu znajdują się na stronie www.goldenarrow.pl.