DaimlerChrysler Automotive Polska planuje na początek września br. wprowadzenie na polski rynek nowego Mercedesa klasy A. Jak zapowiada Tomasz Nieborek, manager marketing communication Mercedes Car Group w DaimlerChrysler Automotive Polska, launchowi towarzyszyć będzie rozbudowana kampania w mediach, ponieważ będzie to w Polsce najważniejsza tegoroczna premiera Mercedesa. “Będą to bardzo nowatorskie kampanie reklamowe w kontekście dotychczasowej komunikacji marki Mercedes” – zapowiada Tomasz Nieborek. Start kampanii ma znacznie wyprzedzić sam launch rynkowy auta, a czas jej trwania zaplanowano wstępnie do połowy października br. Kampania obejmie telewizję, prasę, internet, a prawdopodobnie także outdoor. “Debiut rynkowy nowego modelu klasy A to bardzo istotne wydarzenie dla naszej firmy. Poprzedni okazał się w Polsce wyjątkowym sukcesem. Mamy jeden z najlepszych wyników na świecie, jeśli chodzi o udział tego samochodu w całkowitej sprzedaży naszych aut w danym kraju. Były takie lata, że ten udział sięgał 40 proc.” – mówi Nieborek. Grupę docelową samochodu stanowią konsumenci zamożni, mieszkający w dużych miastach (często artyści i osoby wykonujące wolne zawody) oraz młode rodziny. DaimlerChrysler Automotive Polska obsługiwany jest przez agencję Ad Fabrika/FCB i dom mediowy Mediaedge:cia. W ubiegłym roku spółka sprzedała w Polsce 3880 aut marki Mercedes. (MG, PU)