Kraj

Nowy Mercedes klasy A ma być strategicznym modelem na rynku polskim

DaimlerChrysler Automotive Polska planuje na początek września br. wprowadzenie na polski rynek nowego Mercedesa klasy A. Jak zapowiada Tomasz Nieborek,...

DaimlerChrysler Automotive Polska planuje na początek września br. wprowadzenie na polski rynek nowego Mercedesa klasy A. Jak zapowiada Tomasz Nieborek, manager marketing communication Mercedes Car Group w DaimlerChrysler Automotive Polska, launchowi towarzyszyć będzie rozbudowana kampania w mediach, ponieważ będzie to w Polsce najważniejsza tegoroczna premiera Mercedesa. “Będą to bardzo nowatorskie kampanie reklamowe w kontekście dotychczasowej komunikacji marki Mercedes” – zapowiada Tomasz Nieborek. Start kampanii ma znacznie wyprzedzić sam launch rynkowy auta, a czas jej trwania zaplanowano wstępnie do połowy października br. Kampania obejmie telewizję, prasę, internet, a prawdopodobnie także outdoor. “Debiut rynkowy nowego modelu klasy A to bardzo istotne wydarzenie dla naszej firmy. Poprzedni okazał się w Polsce wyjątkowym sukcesem. Mamy jeden z najlepszych wyników na świecie, jeśli chodzi o udział tego samochodu w całkowitej sprzedaży naszych aut w danym kraju. Były takie lata, że ten udział sięgał 40 proc.” – mówi Nieborek. Grupę docelową samochodu stanowią konsumenci zamożni, mieszkający w dużych miastach (często artyści i osoby wykonujące wolne zawody) oraz młode rodziny. DaimlerChrysler Automotive Polska obsługiwany jest przez agencję Ad Fabrika/FCB i dom mediowy Mediaedge:cia. W ubiegłym roku spółka sprzedała w Polsce 3880 aut marki Mercedes. (MG, PU)