Kraj

Novascon innowacyjnie wspiera markę Mini Linia [wideo]

Strategia komunikacji ma wykraczać poza schematy reklam sektora farmaceutycznego.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FcKS1ztkzkbM%22%7D
Firma Novascon rozpoczęła kampanię reklamową suplementu diety pod marką Mini Linia. Strategia komunikacji ma wykraczać poza schematy konkurencyjnych reklam. Do projektu wybrano modelki w wieku odpowiednim dla grupy docelowej 28-34. Realizacje wykonała firma Young Production na sesji wyjazdowej w Tajlandii na wyspie Phuket.

Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Thaj Piotr Kabulak, która specjalizuje się w reklamie produktów branży farmaceutycznej. Media zaplanował i kupił dom mediowy Codemedia.