Kraj

T-Mobile opowiada o przyszłości [wideo]

Operator rusza z działaniami wizerunkowymi.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F5j3p8a-bCDU%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Jak już zapowiadaliśmy w MMP24 07.03 br., Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci komórkowej T-Mobile, rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię reklamową.

Poprzednią przeprowadził w maju i czerwcu ub.r. Podkreślała ona jakość i zasięg sieci. Najnowsza skupia się na przyszłości i nowoczesności, informuje, do jakich usług już i w niedalekiej przyszłości może służyć łączność komórkowa.

Autorem pomysłu i egzekucji jest agencja DDB Tribal. Adaptację na polski rynek wykonała agencja G7, planowaniem i zakupem mediów zaś zajął się dom mediowy Starcom.

Bliższe szczegóły na temat tego projektu wizerunkowego T-Mobile przedstawi na dzisiejszej konferencji prasowej.