Kraj

Kampania Małopolski krytykowana za granicą

"Podrobiony George Clooney w niesamowicie złych reklamach w Polsce" - pisze "AdWeek".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fserver%3Dvimeo.com%26amp%3Bshow_title%3D1%26amp%3Bshow_byline%3D1%26amp%3Bshow_portrait%3D0%26amp%3Bcolor%3D%26amp%3Bfullscreen%3D1%26amp%3Bclip_id%3D59989265%22%7D
Zagraniczne tytuły zauważyły kampanię, która ma zachęcać do inwestycji zagranicznych w Polsce. Niestety, wśród opinii na temat spotów reklamowych nie można znaleźć tych pozytywnych. W trzech odsłonach kampanii występuje Parviz Ghodsi, mieszkający w Londynie sobowtór George’a Clooneya. Na ekranie towarzyszą mu m.in. była modelka Ilona Felicjańska oraz Katarzyna Krzeszowska, Miss Małopolski i Miss Polski 2012.

Spoty pokazano już na targach elektroniki CeBIT 2013 w Hanowerze, a zostały zrealizowane przez krakowską agencję Supremum 360 na zlecenie Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego.