Agencja BrainJuice Group, zajmująca się komunikacją należącej do portfolio koncernu Diageo irlandzkiej whiskey Bushmills, została globalnym zwycięzcą Diageo Marketing Brilliance Awards 2012 za najlepszą kampanię marki alkoholowej w kategorii Owned na świecie. Jest to jedyna polska agencja wyróżniona w czwartej edycji tego konkursu.
Nagrodzona kampania prowadzona dla Bushmills obejmowała stworzenie w Facebooku platformy komunikacji marki, wokół której prowadzone były pozostałe działania: digital PR, współpraca z liderami opinii, komunikacja w on-trade oraz działania wizerunkowe – wspieranie wydarzeń muzycznych i artystycznych.
Za strategię działań oraz ich egzekucję odpowiedzialny był zespół Future PR, za kreację zespół BrainJuice Interactive, a realizację kampanii reklamowych koordynuje Web Search Factory. Wszystkie te podmioty działają w ramach BrainJuice Group.
Diageo Marketing Brilliance Awards to globalny, wewnętrzny konkurs dla agencji realizujących kampanie reklamowe dla koncernu Diageo. Konkurs obejmuje cały zakres działań marketingowych: od komunikacji digital, przez kampanie mediowe, po projekty zintegrowane. W konkursie tym ocenia się zarówno kreatywność, jak i efektywność zgłaszanych kampanii.