Kraj

BrainJuice Group wygrywa w konkursie Diageo Marketing Brilliance Awards

Jest to jedyna polska agencja wyróżniona w czwartej edycji tego konkursu.

Agencja BrainJuice Group, zajmująca się komunikacją należącej do portfolio koncernu Diageo irlandzkiej whiskey Bushmills, została globalnym zwycięzcą Diageo Marketing Brilliance Awards 2012 za najlepszą kampanię marki alkoholowej w kategorii Owned na świecie. Jest to jedyna polska agencja wyróżniona w czwartej edycji tego konkursu.

Nagrodzona kampania prowadzona dla Bushmills obejmowała stworzenie w Facebooku platformy komunikacji marki, wokół której prowadzone były pozostałe działania: digital PR, współpraca z liderami opinii, komunikacja w on-trade oraz działania wizerunkowe – wspieranie wydarzeń muzycznych i artystycznych.

Za strategię działań oraz ich egzekucję odpowiedzialny był zespół Future PR, za kreację zespół BrainJuice Interactive, a realizację kampanii reklamowych koordynuje Web Search Factory. Wszystkie te podmioty działają w ramach BrainJuice Group.

Diageo Marketing Brilliance Awards to globalny, wewnętrzny konkurs dla agencji realizujących kampanie reklamowe dla koncernu Diageo. Konkurs obejmuje cały zakres działań marketingowych: od komunikacji digital, przez kampanie mediowe, po projekty zintegrowane. W konkursie tym ocenia się zarówno kreatywność, jak i efektywność zgłaszanych kampanii.