Kraj

Carlsberg testuje odwagę prawdziwych przyjaciół [wideo]

Piwna marka przygotowała spolszczoną wersję virala, który cieszy się już na świecie popularnością.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FfeQXgv_BHGs%22%7D
Carlsberg ponownie testuje odwagę w nowej kampanii online. Tym razem próbie poddano odwagę znajomych, którzy zdecydowali się pomóc przyjacielowi ze swojej ekipy.

Zadając pytanie “Co jesteś w stanie zrobić w imię przyjaźni?”, Carlsberg chce pokazać, że bycie odważnym na tyle, aby pomóc znajomym, zasługuje na nagrodę. Tym samym film ma wpisywać się w globalne pozycjonowanie marki wyrażone hasłem “Dałeś radę. Za to należy się Carlsberg”.

Koncepcję kreatywną opracowała belgijska agencja Duval Guillaume Modem.