Zagranica

Globalna kampania BBC

Zadaniem agencji Rainey Kelly Campbell Roalfe/Young & Rubicam będzie wypromowanie World News i BBC.com.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22flashvars%22%3A%22playlist%3Dhttp%3A%2F%2Fwww.bbc.co.uk%2Fiplayer%2Fplaylist%2Fp0168h5t%26config%3Dhttp%3A%2F%2Fstatic.bbci.co.uk%2Fcorporate%2Femp%2Fconfig.xml%3F3.5.4%26config_settings_showFooter%3Dtrue%26uxHighlightColour%3D0x990000%26domId%3Dsingle_vid_empp0168h5t%26mediatorHref%3Dhttp%3A%2F%2Fopen.live.bbc.co.uk%2Fmediaselector%2F5%2Fselect%2Fversion%2F2.0%2Fmediaset%2Fpc%2Ftransferformat%2Fplain%2Fvpid%2F%7Bid%7D%26embedPageUrl%3Dhttp%3A%2F%2Fwww.bbc.co.uk%2Fmediacentre%2Fworldnews%2Flive-the-story.html%26embedReferer%3Dhttp%3A%2F%2Fpopsop.com%2F61581%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.bbc.co.uk%2Femp%2Fiplayer%2Fplayer.swf%22%7D
Kampania pod nazwą “Live the Story” obejmie działania w prasie, telewizji, internecie, radiu oraz OOH. 

Na potrzeby akcji zostały przygotowane cztery spoty telewizyjne, autorem kreacji jest agencja Rainey Kelly Campbell Roalfe/Young & Rubicam. Dwa z nich  zostały opublikowane 14 marca br. w dniu startu  kampanii.

Działania reklamowe są kontynuacją odświeżenia wizerunku BBC i relaunchu BBC World News.

(Popsop)