Kraj

Tukany, renifery, smoki i kaktusy reklamują napoje Tymbarku

Na kampanię telewizyjną składają się cztery spoty w charakterystycznych klimatach.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FAXmPru7392A%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQ7dYBtHKhjU%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FpiyBcVfKUkU%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F8uMwe3ywx2Q%22%7D
Maspex Wadowice, producent m.in. napojów pod marką Tymbark, przygotował nową kampanię telewizyjną ich linii Owoce Świata.

Od stycznia br. napoje Owoce Świata dostępne są w szklanych butelkach 250 ml (do tej pory były dostępne tylko w litrowych opakowaniach kartonowych) i mają etykietę typu „no label look”. Jak podkreśla producent, jest to nowość na rynku polskim w kategorii soków, nektarów i napojów.

Na kampanię składa się seria czterech animowanych spotów – każdy utrzymany jest w swoistym klimacie. Bohaterami spotów są cztery postacie charakterystyczne dla danego regionu świata, z którego pochodzą owoce danego smaku. Kolorowe tukany prezentują smak Mango, zwariowane renifery – Żurawinę, meksykańskie kaktusy – smak Kaktus, a chińskie smoki – smak Liczi.
 
Spoty są emitowane w stacjach ogólnopolskich, takich jak TVN i Polsat, oraz kanałach młodzieżowych i tematycznych.

Kreację przygotowała agencja Brainbox, za produkcję odpowiadało studio Plankton, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy ZenithOptimedia.