Maspex Wadowice, producent m.in. napojów pod marką Tymbark, przygotował nową kampanię telewizyjną ich linii Owoce Świata.
Od stycznia br. napoje Owoce Świata dostępne są w szklanych butelkach 250 ml (do tej pory były dostępne tylko w litrowych opakowaniach kartonowych) i mają etykietę typu „no label look”. Jak podkreśla producent, jest to nowość na rynku polskim w kategorii soków, nektarów i napojów.
Na kampanię składa się seria czterech animowanych spotów – każdy utrzymany jest w swoistym klimacie. Bohaterami spotów są cztery postacie charakterystyczne dla danego regionu świata, z którego pochodzą owoce danego smaku. Kolorowe tukany prezentują smak Mango, zwariowane renifery – Żurawinę, meksykańskie kaktusy – smak Kaktus, a chińskie smoki – smak Liczi.
Spoty są emitowane w stacjach ogólnopolskich, takich jak TVN i Polsat, oraz kanałach młodzieżowych i tematycznych.
Kreację przygotowała agencja Brainbox, za produkcję odpowiadało studio Plankton, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy ZenithOptimedia.