Firma telekomunikacyjna Orange Polska (Telekomunikacja Polska SA) przygotowała nową kampanię reklamową ze swoimi bohaterami reklamowymi, czyli Sercem i Rozumem. Jest ona połączona z interaktywną grą.
Tym razem Serce i Rozum wcielają się w role prowadzących popularny program naukowo-rozrywkowy ”Pogromcy mitów”, wyświetlany m.in. na kanałach Discovery. Prowadzą go Adam Savage i Jamie Hyneman (to ten z nieodłącznym beretem na głowie).
Orange przygotował tę akcję w kooperacji z Discovery Networks – reklamy telewizyjne będą emitowane tylko na kanałach tematycznych Discovery i kanale Orange Sport.
Koncept i kreację reklam telewizyjnych przygotowała agencja reklamowa Publicis. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC. Natomiast część interaktywną akcji pt. ”Pogromcy LiMitów” (dedykowany website oraz interaktywny konkurs ze specjalnymi grami i nagrodami) przygotowała agencja Lemon Sky.