Kraj

Margaryna Kasia namawia do przedświątecznych wypieków

Unilever mocno wspiera swój produkt w kanałach VoD.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F9sRas8sfxuA%22%7D
Od początku marca do Wielkanocy potrwają intensywne działania promocyjne dla margaryny Kasia z portfolio Unilevera.

Odsłony reklam można zobaczyć w kanałach VoD – w telewizji i internecie. 30-sekundowy spot przygotowała agencja Lowe. Media na potrzeby kampanii kupuje dom mediowy PHD.

Kampania wspierana jest również działaniami w internecie w kanale marki Moje Ciasto (wideoprzepisy), a także w Facebooku i na dedykowanej stronie internetowej, na której czytelnicy mogą pobrać przepisy na ciasta lub wymienić się doświadczeniami kulinarnymi. Za komunikację marki Kasia w kanałach Facebook, YouTube, a także na stronie internetowej Moje Ciasto odpowiada agencja Gong.