Zagranica

Agencja Amplify dla marki Converse

Converse rusza z globalną kampanią pt. "Shoes are boring. Wear sneakers".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FkupobXv9YKc%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D
Converse powraca do gry i ma szansę stać się poważnym konkurentem dla marki Nike, która kontynuuje kampanię “Just do it”. Miesiąc temu marka Converse rozpoczęła projekt “Od ściany do ściany”, w którym graffiti i murale przekształcono w ogłoszenia zapowiadające nową kampanię marki, a tym samym wspierały rozwój sceny street artu na świecie.

Poza działaniami w prasie, internecie, telewizji oraz OOH marka zaplanowała kilkanaście eventów. Pierwszy z nich odbył się w ubiegłym tygodniu w Londynie.

Przeprowadzenie globalnej kampanii Converse powierzyło agencji Amplify. 

(BrandingMagazine)