Zagranica

Asda wprowadza blokadę cenową

Sieć spożywcza na Wyspach prowadzi kampanię zapewniającą o niskich cenach na podstawowe produkty.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FCCN7U_J4IwA%22%7D
Na Wyspach ruszyła kampania “Price Lock” zapewniająca klientów o ofercie najniższych cen na podstawowe produkty spożywcze, jak mleko, masło i chleb.

Spot reklamowy został nakręcony na Downing Street 11, a główną bohaterką jest charakterystyczna dla kampanii tej sieci mama, która stoi na straży niskich cen. Tym razem hasło kampanii prezentuje na czerwonej śniadaniówce swojego syna.

Działania Asdy będą komunikowane w telewizji tylko przez kilka dni (w prasie do końca kwietnia), a blokowanie cen – co najmniej 12 tygodni. “Price Lock” jest częścią szerszych działań, które sieć rozpoczęła w 2012 r. i do tej pory kosztowały ją ok. 100 mln funtów. 

(BrandRepublic)

Tagi