Kraj

Wyjaśnienie Tesco Polska

Detalista zapewnia, że dostawcy nie rezygnują ze współpracy promocyjnej.

W związku z wczorajszą informacją w MMP24 pt. “Po wyborze ASM Group marketerzy mogą rezygnować z promocji w Tesco” otrzymaliśmy z biura prasowego Tesco Polska następujące wyjaśnienie:
“Żadna ze współpracujących z nami firm nie zapowiedziała rezygnacji z akcji marketingowych w naszych sklepach. Zaistniałe zmiany związane są z wejściem w życie nowego projektu ujednolicenia działań promocyjnych na terenie naszych sklepów. Jego głównym założeniem jest skupienie wszystkich aktywności związanych z degustacjami czy animacjami w rękach jednego podmiotu zarządzającego, którego zasoby pozwalają na koordynację takich działań w naszych sklepach na terenie całej Polski. Aktualnie prowadzimy rozmowy ze wszystkimi naszymi dostawcami, ustalając szczegółowe oczekiwania i warunki takiej współpracy”.