Kraj

Smirnoff Black nagrodzony za design

W konkursie Art of Packaging Smirnoff Black wygrał w kategorii opakowań premium.

Smirnoff Black nagrodzony za design
W konkursie Art of Packaging Perły wśród opakowań organizowanym w Poznaniu nagrodzono najbardziej innowacyjne pomysły w 2012 r. Zwycięzcą w kategorii premium zostało opakowanie wódki Smirnoff Black. Za kreację opakowania odpowiada CzteryCzwarte Brand Design. 

Górna część kartonowego opakowania została wykonana techniką drukarską, która pozwoliła uzyskać efekt szczotkowanej miedzi. Druga część pokryta jest złotymi i czarnymi zdobieniami i tłoczeniami. Na opakowaniu znajdują się m.in. informacje o sposobie wytwarzania produktu.
Smirnoff Black w nowym opakowaniu jest dostępny w sprzedaży od połowy stycznia 2013 roku. Jednocześnie na początku roku niewielkiej modyfikacji uległ sposób etykietowania butelki oraz sama butelka.