M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Frisco porównuje ceny z Tesco

Tomasz Wygnański | 26 marca 2013, 06:00

Zaostrza się konkurencja między dwoma detalistami.

Internetowe delikatesy Frisco.pl rozpoczynają kampanię pod hasłem "Taniej niż myślisz". Ma ona na celu przekonanie klientów, że we Frisco można zrobić zakupy na poziomie cen z hipermarketów lub niższych, bez wychodzenia z domu. Od 25 marca Frisco oznaczyło w sklepie internetowym produkty tańsze niż w Tesco. Elementem kampanii porównawczej jest też strona internetowa www.frisco.pl/taniej-niz-myslisz z wykazem produktów, które we Frisco.pl można kupić taniej niż w sklepie internetowym Tesco. Opublikowany jest na niej typowy koszyk zakupów wraz z cenami. Kampania reklamowa potrwa do 15 kwietnia br.; obejmuje także mailingi do klientów i działania PR.

Za przygotowanie akcji odpowiada dział marketingu Frisco, wsparcie PR zapewnia agencja Practum Consulting.

Czytaj więcej na temat: , ,