Kraj

Frisco porównuje ceny z Tesco

Zaostrza się konkurencja między dwoma detalistami.

Frisco porównuje ceny z Tesco
Internetowe delikatesy Frisco.pl rozpoczynają kampanię pod hasłem “Taniej niż myślisz”. Ma ona na celu przekonanie klientów, że we Frisco można zrobić zakupy na poziomie cen z hipermarketów lub niższych, bez wychodzenia z domu. Od 25 marca Frisco oznaczyło w sklepie internetowym produkty tańsze niż w Tesco. Elementem kampanii porównawczej jest też strona internetowa www.frisco.pl/taniej-niz-myslisz z wykazem produktów, które we Frisco.pl można kupić taniej niż w sklepie internetowym Tesco. Opublikowany jest na niej typowy koszyk zakupów wraz z cenami. Kampania reklamowa potrwa do 15 kwietnia br.; obejmuje także mailingi do klientów i działania PR.

Za przygotowanie akcji odpowiada dział marketingu Frisco, wsparcie PR zapewnia agencja Practum Consulting.