M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Starbucks z kampanią promującą swoje espresso

( red. ) | 27 marca 2013, 06:00

Na Wyspach sieć realizuje kolejne działania wizerunkowe.

Starbucks wprowadza na rynek nową mieszankę kawy i informuje, że będzie pierwszą siecią, która zaoferuje swoim klientom wybór rodzaju kawy w napojach.

Kampania warta kilkanaście milionów funtów będzie zapraszać klientów do wypróbowania mieszanki Gwatemala Antigua. Na specjalnej stronie internetowej sieć będzie zamieszczać specjalne kody, które umożliwią darmowe wypróbowanie kawy i otrzymanie próbek w sklepach między 9.30 i 11.00.

Kawa będzie parzona w specjalnych ekspresach Simonelli z nowoczesnym systemem napowietrzania. Start kampanii zbiega się z otwarciem pierwszego sklepu Starbucks w Londynie.

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: