M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hiszpanie mają się przekonać do "banku materacowego"

( red. ) | 27 marca 2013, 06:00

Historia cypryjskiej bankowości ma przekonać Hiszpanów do "spania na pieniądzach".

Ponieważ klienci banków odebrali ostatnio bolesną lekcję na temat bezpieczeństwa swoich oszczędności, producent materacy z Hiszpanii proponuje dla nich nowe, ich zdaniem bardziej praktyczne i bezpieczniejsze rozwiązanie. Hiszpańska firma Dess wystartowała z kampanią promującą materace z wbudowanym sejfem. Głównym hasłem kampanii telewizyjnej, mającym przekonać do zakupu materaca, jest argument o najniższych możliwych opłatach towarzyszących prowadzeniu swojej skrytki z oszczędnościami.
 
Za kreację spotów odpowiada agencja VCCP Spanien. Produkt z wbudowanym sejfem był wprowadzony na rynek dwa lata temu, ale współczesne warunki ekonomiczne przekonały właściciela fabryki do wsparcia produktu kampanią marketingową odwołującą się bezpośrednio do wydarzeń społeczno-ekonomicznych w Europie.

(Horizont)

Czytaj więcej na temat: ,