Kraj

Vichy chce podkreślić swoją innowacyjność reklamą AR

L'Oreal razem z dwutygodnikiem "Viva!" przygotował specjalną reklamę, która ma podkreślić innowacyjny charakter kosmetyku.

ZenithOptimedia na zlecenie L’Oreal Polska przygotowało razem z dwutygodnikiem “Viva!” (Edipresse Polska) specjalną reklamę Vichy LiftActiv Serum Oczy i Rzęsy. Na potrzeby projektu wydawca opracował aplikację na smartfony z systemem Android oraz iOS, która pozwala na dostęp do dodatkowych treści w technologii augmented reality (rozszerzonej rzeczywistości). Jak mówi Anna Gorczyca, media manager w ZenithOptimedia Group, jednym z celów kampanii jest zwrócenie uwagi na innowacyjność produktu. – Połączenie nowoczesnych technologii z tradycyjnymi mediami to bez wątpienia krok w przyszłość zarówno dla mediów, jak i reklamodawców  – dodaje Gorczyca. Jest to pierwsza tego typu akcja marki w tytułach wydawnictwa.