M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowe funkcjonalności w Newspoint

Maciej Florek | 27 marca 2013, 06:00

Panel monitoringu został wzbogacony o dashboard, w którym pojawiły się też nowe wskaźniki.

Newspoint, marka rozwiązań służących do monitorowania mediów, uruchamia nowe funkcjonalności.

Panel monitoringu internetu Newspoint został wzbogacony o dashboard, który pozwala na prezentację danych z monitoringu pod postacią wykresów i wskaźników. Jego główną funkcją ma być ułatwienie porównań między kilkoma markami należącymi do tej samej kategorii produktowej.

W dashboardzie Newspoint pojawiły się dwa nowe wskaźniki. Pierwszy, share of voice, pozwala na proste porównanie, jak dużo pisze się o marce w porównaniu z konkurencją. To procentowy udział publikacji zawierających wzmiankę o marce na tle wszystkich publikacji na temat jej oraz konkurentów. Wskaźnik "siła skojarzeń marki" pokazuje, jak mocno marka jest kojarzona z konkretną kategorią produktową na podstawie wyliczenia, jaki odsetek artykułów traktujących o wybranej kategorii wzmiankuje jednocześnie markę.

Dashboard Newspoint zawiera również dane procentowe dotyczące wydźwięku materiałów na temat badanej marki.

Czytaj więcej na temat: