Kraj

Call Center Poland osiągnęła rekordową sprzedaż biletów przez telefon

Firma Call Center Poland, która współpracowała z agencją eventowo-promocyjną Alter Art przy okazji sprzedaży biletów na koncert Ibrahima Ferrero w...

Firma Call Center Poland, która współpracowała z agencją eventowo-promocyjną Alter Art przy okazji sprzedaży biletów na koncert Ibrahima Ferrero w warszawskiej Sali Kongresowej, osiągnęła rekordowy dla prowadzonych przez nią tego typu akcji wynik sprzedaży na poziomie 200 biletów. Suma transakcji obsłużonych przez spółkę Polcard przy okazji tej akcji przekroczyła 25 tys. zł. “Jest to bardzo dobry wynik, jeśli chodzi o telefoniczną sprzedaż biletów, gdyż ten kanał jest wciąż mało popularnym kanałem zakupu biletów na koncerty” – mówi Katarzyna Swatowska, marketing & PR director w Call Center Poland. W akcjj wykorzystano infolinię i aplikację PayByPhone służącą do bezpiecznych płatności online. Call Center Poland współpracuje z Alter Art od maja 2002 r. Pierwszym wspólnym projektem była sprzedaż biletów na koncert Manu Chao. Później firma obsługiwała telefoniczną sprzedaż biletów na koncerty: The Chemical Brothers, Cesarii Evory, Moby’ego, The Residents i Basement Jaxx. Jak mówi Katarzyna Swatowska, telefoniczna sprzedaż biletów cieszy się największą popularnością wśród starszej publiczności o wysublimowanych gustach muzycznych przy okazji koncertów organizowanych w teatrach lub salach koncertowych. Wynika to z faktu, że status tych osób pozwala nie tylko na zakup biletów, ale także na uregulowanie płatności kartą kredytową (jest to jedyna możliwa forma płatności w telefonicznym centrum zamówień). Klient, który zamówi telefonicznie bilety na koncert, może odebrać je osobiście przed koncertem oraz skorzystać z opcji dostarczenia ich przez kuriera lub przesyłką priorytetową. (PU)