M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PGE inwestuje w wizerunek

Maciej Burlikowski | 27 marca 2013, 06:00

Pierwsza od wielu lat kampania wizerunkowa ma wpłynąć na zwiększenie rozpoznawalności marki.

Koncern energetyczny PGE rozpoczyna pierwszą od wielu lat kampanię wizerunkową pod hasłem: "Robimy prąd od początku do końca”. Kampania prowadzona będzie w telewizji (30-sekundowe spoty), prasie oraz internecie. Wykorzystane zostaną też siatki wielkoformatowe, środki transportu miejskiego oraz spoty w kinach. Działania reklamowe potrwają do końca maja.

Kreację przygotowała agencja PZL. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOptimedia, a za działania ambientowe (niestandardowe) CAM Media, kreacją internetową zajęła się agencja 180heartbeats.

Działania wizerunkowe mają wpłynąć na zwiększenie rozpoznawalności marki PGE na rynku, a tym samym wzbudzić zainteresowanie i zaufanie wśród odbiorców.

W skład grupy PGE wchodzą: dwie kopalnie węgla (Bełchatów, Turów), cztery elektrownie (Bełchatów, Turów, Opole i ZE Dolna Odra) i sześć elektrociepłowni (Bydgoszcz, Kielce, Lublin, Rzeszów, Gorzów i Zgierz). PGE dysponuje siecią trakcji energetycznych o łącznej długości ok. 275 tys. tys. km i zaopatruje w energię ponad 5,1 mln odbiorców (dane za 2011 r.). W ub.r. przychody GK PGE wyniosły 30,5 mld zł, o 8,7 proc. więcej niż w 2011 r., a zysk netto 3,2 mld zł.

Czytaj więcej na temat: , , , ,