Kraj

Van Pur wprowadza podpiwek

Na rynku debiutuje marka Jędrzej.

Van Pur wprowadza podpiwek
Firma piwowarska Van Pur wprowadza markę podpiwku Jędrzej. Jest to napój bezalkoholowy o smaku zbliżonym do ciemnego piwa otrzymywany metodą fermentacji. Do tej pory żaden duży browar nie był obecny w tym segmencie.

Podczas badań prowadzonych na zlecenie Van Pura okazało się, że kategoria podpiwku ma spory potencjał. Konsumenci nie wiedzą dokładnie, czym on jest, ale budzi bardzo pozytywne, nostalgiczne skojarzenia.

– Mężczyźni po trzydziestce poszukują napojów o ciekawych, wyrazistych smakach. Podpiwek doskonale orzeźwia, a duża piana uprzyjemni im wolne chwile. Marka Jędrzej nie pozwala przejść obok siebie obojętnie – mówi Maciej Ładwiński, senior band manager w Van Pur.

Staropolskie imię Jędrzej nawiązuje do czasów, kiedy powszechnie piło się podpiwek. Design etykiety jest inspirowany stylistyką plakatów z okresu międzywojennego i wracającą modą na wąsy.

Produkt powstał we współpracy z firmą projektującą innowacje Touch Ideas. Pracowała ona już wcześniej z tym marketerem m.in. przy Łomży Podkapslowe.

Plany ewentualnego wsparcia marki Jędrzej nie są znane.