Kraj

Kampania rekomendacji Streetcomu i magazynu "Gaga"

Rekomendacje mają dotrzeć do ok. 28 tys. rodziców.

Miesięcznik dla rodziców “Gaga” przeprowadza z agencją Streetcom kampanię rekomendacji i badanie konsumenckie na temat magazynu. Według planów 1000 mam ma ocenić egzemplarze pisma i polecić je swoim znajomym. Rekomendacje mają dotrzeć do prawie 28 tys. zainteresowanych rodziców i rozprzestrzenić się w sieci.

Głównym celem kampanii jest dotarcie do nowych czytelników, poszerzenie kręgu odbiorców i pozyskanie opinii o magazynie. Targetem “Gagi” są kobiety z wyższym lub średnim wykształceniem, z dużych miast, aktywne zawodowo lub przebywające na urlopie macierzyńskim i wychowujące dzieci w wieku do 10 lat.

Na podstawie wypowiedzi ambasadorek i ich znajomych zostanie opracowany raport na temat postrzegania magazynu, jego treści i wyglądu, potrzeb współczesnej mamy, jej stylu życia oraz struktury rodzinnej, w której żyje. Wydawca otrzyma tym samym materiał badawczy i insighty konsumenckie. Kampanię wspierają również konkursy, w których główną nagrodą jest udział w dziecięcej sesji zdjęciowej do magazynu. Czytelniczki będą również rekomendowały magazyn w mediach społecznościowych i internecie.