Kraj

Nowy szef i awanse w Zanoksie

Tomasz Karolak został szefem polskiego oddziału firmy.

Tomasz Karolak objął stanowisko country managera Zanox w Polsce, jednocześnie pełni obowiązki dyrektora regionalnego ds. sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej. Karolak zastąpił Jakuba Maja, który odszedł z firmy. Jego dalsze plany zawodowe nie są nam znane.

Karolak awansował ze stanowiska menedżera sprzedaży, na którym zajmował się pozyskiwaniem klientów w strategicznych branżach: handel, turystyka, technologia i telekomunikacja oraz finanse. Był też odpowiedzialny za zdobywanie nowych klientów i rozwój sprzedaży. Wcześniej przez ponad cztery lata pracował w Google Polska na stanowisku senior account managera. Odpowiadał tam za rozwój branży handlowej oraz media i rozrywkę. Doświadczenie zawodowe zdobywał również jako menedżer ds. obsługi klienta w McCann Erickson (obecnie McCann Warsaw).

Oprócz szefa polskiego oddziału w Zanoksie awansowało kilka innych osób. Zmiany stanowisk dotyczą Mateusza Lukianiuka, który awansował na stanowisko team lead account manager advertisers, Joanny Małeckiej, która została właśnie key account managerem, Natalii Koc, odpowiadającej teraz za sprzedaż w kanale agencyjnym (sales manager agencies), Agnieszki Muchy, junior account managera, Michała Pachnika, od teraz sales operations managera. Do zespołu odpowiedzialnego za współpracę z wydawcami dołączyła również Ewa Kalata jako account manager publisher. Wcześniej pracowała w System3.pl i OMG Poland.

Do grona klientów Zanoksa dołączyli w ostatnim czasie m.in. AirBaltic.com, Kaspersky Lab, Plus GSM, Getin Up czy Alior Sync.