Kraj

Sharp: wielkie emocje na wielkich ekranach

Japoński producent promuje największe rozmiary telewizorów - od 60 do 90 cali.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FGCQ6LG880j0%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Polski oddział japońskiego koncernu Sharp Electronics rozpoczyna nową kampanię telewizorów Sharp Aquos LED. Co ciekawe, jest ona poświęcona telewizorom o największych przekątnych ekranów, tj. 60-, 70-, 80- i 90-calowym. To kolejna z rozpoczętych w minionym roku aktywności marketingowych marki, wpisująca się w strategię “Big emotions on big screens”.

Kampania pod hasłem “Dla spragnionych wielkich emocji” obejmie telewizję, kina, internet i materiały POS i potrwa przez najbliższe dwa miesiące.

Spot telewizyjny został zaadaptowany przez agencję Essenzia. Oryginalny format przygotowała amerykańska agencja McGarry Bowen. Będzie on emitowany w TVP, TVN i Polsacie oraz na kanałach Discovery. Sharp na czas jej trwania został Partnerem Kanału Discovery Channel oraz Discovery Science. Oprócz 30-sekundowego spotu na antenach Discovery prezentowane będą specjalnie przygotowane formaty – bannery sponsorskie, plansze promocyjne i tzw. smart ideas, emitowane podczas wybranych programów stacji.

Działania w telewizji wsparte zostaną kampanią kinową w sieci Multikino, a w kolejnych miesiącach także działaniami promocyjnymi w internecie i punktach sprzedaży.

Kampania “Dla spragnionych wielkich emocji” realizowana jest również na Litwie, Węgrzech, Słowacji, w Rumunii i Czechach.

Zakupem mediów w Polsce oraz pozostałych krajach na zlecenie Sharpa zajmuje się dom mediowy OMD (wcześniej firma współpracowała z ZenithOptimedia).