Kraj

Eksperci Streetcomu rekomendują Xennę błonnik

Kampania ma na celu edukację i przełamywanie tabu związanego z tematem prawidłowego trawienia.

Eksperci Streetcomu rekomendują Xennę błonnik
Ekspertki społeczności Streetcom będą brały udział w kampanii rekomendacji produktu Xenna błonnik (USP Zdrowie). Celem działań są edukacja konsumentów na temat roli błonnika w diecie, a także przełamywanie tabu związanego z dolegliwościami trawiennymi oraz zebranie opinii na temat produktu.

Jak przekonuje Iwona Gniedziejko, PR manager Streetcomu, marketing rekomendacji jest narzędziem, które pozwala dotrzeć do wybranej grupy osób nawet z drażliwym tematem. Celem rozpoczętych działań jest właśnie przełamywanie tabu dotyczącego prawidłowego i regularnego trawienia. 1000 ambasadorek Streetcomu wyłonionych w procesie rekrutacji otrzyma preparat Xenna błonnik, który pozwala na przeprowadzenie 20-dniowej kuracji, a także komplet próbek do przekazania swoim bliskim i znajomym. Dodatkowo ambasadorki zostaną wyposażone w zestaw porad na temat zdrowego stylu życia, a także roli i działania błonnika. W trakcie trwania kampanii wszystkie panie będą testowały produkt, a następnie będą dzieliły się opiniami o produkcie i przekazywały uwagi producentowi. W wyniku kampanii product seeding rekomendacje Xenna błonnik mają dotrzeć do ok. 60 tys. osób.