M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Eurobank znów w rytmie disco polo

Maciej Burlikowski | 8 kwietnia 2013, 06:00

Piotr Adamczyk w kolejnej przeróbce hitu "Bierz, co chcesz" Shazzy.

Dzisiaj startuje kolejna kampania reklamowa kredytów gotówkowych Eurobanku. Piotr Adamczyk, od kilku miesięcy etatowa twarz reklamowa banku, występuje w kolejnej przeróbce hitu "Bierz, co chcesz" popularnej swego czasu piosenkarki disco polo Shazzy.

– Popularność pierwszego spotu "Bierz, co chcesz” przerosła nasze oczekiwania. Ponad 400 tys. wyświetleń na naszym profilu YouTube świadczy o dużym zainteresowaniu. Mamy nadzieję, że nowa aranżacja muzyczna i nowa, niebanalna stylizacja wywołają równie wiele uśmiechów – mówi Delfina Kaczałko, zastępca dyrektora departamentu marketingu Eurobanku.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Brasil, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Do końca maja br. wszyscy klienci mogą wnioskować o pożyczki gotówkowe w Eurobanku bez prowizji. Oferta promocyjna jest skierowana zarówno do nowych, jak i obecnych klientów. Osoby zainteresowane ofertą mogą wnioskować o kredyt w kwocie od 500 do 120 tys. zł na 3 miesięcy do 7 lat.

W ubiegły piątek Eurobank podał swoje ubiegłoroczne wyniki. W minionym roku niemal podwoił swój zysk netto (z 72 do 138 mln zł). Bank zapowiada kontynuację transformacji z banku nastawionego na consumer finance (głównie pożyczki) w stronę uniwersalnego banku detalicznego. Na koniec ub.r. bank miał 446 placówek (własnych i franczyzowych). 

Czytaj więcej na temat: , , , , ,