M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Joint venture Grey Group i Possible Polska

Katarzyna Kacprzak | 8 kwietnia 2013, 06:00

Na polskim rynku reklamy funkcjonuje już marka Grey Possible.

Agencje Grey Group Polska i Possible Polska tworzą joint venture, która ma być odpowiedzią na zmieniające się potrzeby rynku i coraz powszechniejszą konwergencję mediów. Spółki pozostają niezależne operacyjnie, ale poprzez poszerzenie i wymianę kompetencji mają wzmocnić przewagę konkurencyjną nad wyspecjalizowanymi agencjami digital, ATL oraz 360 stopni.

W 2012 roku Grey Group rozpoczęła działania mające na celu powiązanie wszystkich elementów komunikacji ze sferą digital już na poziomie tworzenia strategii. W ramach dalszego rozwoju w tym kierunku ustanowiono joint venture pomiędzy agencjami. Jest to zarazem konsekwencja strategicznego aliansu pomiędzy Grey
i Possible o globalnym zasięgu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Czytaj więcej na temat: , ,