M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cola i Coke Zero smakują tak samo

( red. ) | 8 kwietnia 2013, 06:00

Coca-Cola ruszyła z nową kampanią.

Coca-Cola rozpoczyna kampanię dla Coke Zero z hasłem "Taste the possibilities". Marka prezentuje komunikat z nowym akcentem.

Kampania ma na celu poinformowanie o tym, że nie ma różnicy smakowej między tradycyjną Colą a Coke Zero, za to brand Zero zawiera mniej kalorii. Kampania ma odświeżyć brand Zero (ostatnie działania podejmowane były dla marki w związku z premierą "Skyfall").

Za kreację kampanii odpowiada Publicis, a jej pierwsza odsłona została zaprezentowana w piątek w Wielkiej Brytanii. Spot prezentuje eksperyment w kinach, w którym konsumenci zostali poczęstowani Coke Zero w kubkach Coca-Coli.
Reklama w telewizji jest częścią szerszych działań, które będą widoczne w mediach cyfrowych, drukowanych, na outdoorze, a także w punktach sprzedaży.

(BrandRepublic)

Czytaj więcej na temat: , , ,