Kraj

Serenada z kampanią

Agencja Schulz Brand Friendly kontynuuję kampanię dla marki z portfolio Spomleku.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqkDYwybMC70%3Fhl%3Dpl_PL%26version%3D3%26rel%3D0%22%7D
Ruszyła kolejna odsłona promocyjnej kampanii serów marki Serenada (Spomlek). Na czas trwania promocji do opakowań serów w plastrach marki Serenada dołączone będą breloczki z postaciami z wesołej rodziny Serenado.
Podobnie jak w poprzedniej odsłonie przygotowano pięć animowanych spotów internetowych – każdy poświęcony innemu bohaterowi z rodziny.

Kreację i produkcję spotów ponownie powierzono agencji Schulz Brand Friendly, ideę kreatywną promocji stworzyła zaś agencja Wizard.