Kraj

Marka Converse reklamuje nową linię trampek

Hasło kampanii brzmi "Shoes keep it clean. Sneakers get dirty".

Marka Converse reklamuje nową linię trampek
Trwa ogólnopolska kampania promująca nową kolekcję obuwia marki Converse. Motywem przewodnim wiosennej kampanii jest konfrontacja butów i sneakersów osadzona w scenerii i stylu życia grupy docelowej marki.

Linia Converse Well Worn to kolekcja trampek stylizowanych na znoszone, wytarte i przybrudzone, nawiązująca do rockowych korzeni marki Converse. Hasło kampanii brzmi “Shoes keep it clean. Sneakers get dirty”.

Linie wspierane są reklamą na outdoorze, w prasie i internecie. Dodatkowo w kinach sieci Cinema City oraz Multikino pojawił się spot promujący markę Converse. Kampania potrwa do maja 2013 r.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Pro Media House i jego internetowy dział DiGi Media Store. Kreacja wykorzystana w kampanii została przygotowana przez dział marketingu firmy AmerSport Group.