Kraj

Era została sponsorem serwisów piłkarskich w Interii

Era (marka Polskiej Telefonii Cyfrowej) została sponsorem dwóch serwisów uruchomionych w portalu Interia.pl z okazji turnieju piłkarskiego Euro 2004. Są...

Era (marka Polskiej Telefonii Cyfrowej) została sponsorem dwóch serwisów uruchomionych w portalu Interia.pl z okazji turnieju piłkarskiego Euro 2004. Są to serwisy: Euro2004.interia.pl poświęcony mistrzostwom w Portugalii (wyniki meczów, sprawozdania minuta po minucie, zdjęcia, aktualności etc.) i Euroruletka.interia.pl, gdzie prowadzona jest wirtualna gra z nagrodami oparta na wynikach spotkań Euro 2004. Sponsoring Ery obejmuje obecność firmy na belce górnej witryn, billboardzie reklamowym, skyscraperze, boksie, watermarku i stopce. Dodatkowym elementem w ramach branding serwisu Euroruletka jest logo sponsora wkomponowane w bandy i murawę wirtualnego boiska. (MG)