Kraj

Marka agencji Peppermint wraca na rynek

Netizens Peppermint dzieli się na dwa brandy.

Marka agencji Peppermint wraca na rynek
Agencja Netizens Peppermint wyodrębni dwa brandy: Netizens i Peppermnt. Pierwszy będzie zajmować się projektami mocno związanymi z technologią, a drugi będzie agencją kreatywną, chociaż wywodzącą się ze świata interactive. Na razie nie wiadomo, czy w przyszłości będzie to oznaczać podział na dwie niezależne struktury. Na swojej nowej stornie internetowej Peppermint podkreśla, że pracował już dla takich klientów jak Nestle, Bonduelle i Sodexo.

Marka Peppermint de facto wraca na rynek po kilku latach nieobecności. Agencja pod tą nazwą powstała w 2002 r. i działała w branży BTL, następnie pozycjonowała się jako firma through the line. Zdobyła wiele nagród, m.n. grand prix konkursu Golden Arrow. Przez wiele lat współpracowała z takimi klientami jak m.in. Kompania Piwowarska, Unilever i Skoda.

Z początkiem roku 2010, po niezbyt udanym okresie pod względem biznesowym oraz po restrukturyzacji, agencja połączyła się z agencją interaktywną Netizens.