Zagranica

Old Spice bardziej vintage

W USA ruszyła kampania mydła w kostce w dawnej stylistyce.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FhfiiWGWhB9g%22%7D
Old Spice wprowadza na rynek nowy produkt w Stanach – linię trzech kostek mydła toaletowego o zapachu Fidżi, Pure Sport i Schwagger. To kolejna nowość w portfolio Procter & Gamble, wcześniej wprowadził nowy Head & Shoulders o zapachu wody toaletowej Old Spice.



%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FXS1dM6kmCx4%22%7D
W ramach wsparcia marketingowego marketer uruchomił kampanię stylizowaną na odsłony z lat 80. i 90. Za kreację i realizację odpowiada agencja Wieden + Kennedy. Składają się na nią dwie odsłony reklam telewizyjnych (jedna pt. “Prysznic” w wersjach 15- i 30-sekundowych, a druga pt. “Arbuz” w wersji 15-sekundowej). Trzecia odsłona zostanie uruchomiona latem. Spoty wyreżyserował Steve Rogers.



(Popsop)