Kraj

Wojciech Dagiel chief creative officerem Havas Worldwide Warsaw

Nowy szef będzie zarządzać kreacją Havas Worldwide Warsaw oraz ściśle współpracować z szefami kreacji agencji Havas Engage Warsaw i Havas Worldwide Digital.

Wojciech Dagiel chief creative officerem Havas Worldwide Warsaw
Na stanowisko chief creative officera do Havas Worldwide Warsaw dołączył Wojciech Dagiel (na zdj. pierwszy z lewej). Przejmie odpowiedzialność za całościowe zarządzanie kreacją oraz umocnienie kompetencji kreatywnych agencji. Wraz z Dagielem w agencji pojawiły się też nowe osoby – Zofia Smełka oraz duet kreatywny Marcin Mroczek i Andrzej Błachut. Wojciech Dagiel będzie zarządzać kreacją Havas Worldwide Warsaw oraz ściśle współpracować z szefami niezależnych kreacji Havas Engage Warsaw i Havas Worldwide Digital.

Dagiel karierę rozpoczynał w 1996 r. w McCann Erikson. Od 2004 r. wspólnie z Iwoną Kluszczyńską zarządzał działem kreacji agencji. W latach 2008-2009 był szefem kreacji w Publicisie, gdzie udało mu się zreorganizować dział kreacji i stworzyć oddzielną komórkę Design & Interactive. Od 2009 do 2013 r. ponownie kierował działem kreacji McCann Warsaw, rozwijając jego kompetencje digitalowe.

Wraz z Dagielem do działu kreacji Havas Worldwide Warsaw dołączyły także trzy nowe osoby. Zofia Smełka, która objęła stanowisko senior copywritera, przez ostatnie trzy lata pracowała w agencji McCann, a wcześniej doświadczenie zdobywała w Team One oraz G7. Kolejne nowe osoby to doświadczony zespół kreatywny: Marcin Mroczek – senior copywriter, i Andrzej Błachut – senior art director. Pracę w reklamie zaczęli odpowiednio 11 i 12 lat temu w agencji D’Arcy. Jako team współpracują od ponad 6 lat. Wcześniej pracowali w agencjach G7, TeamOne, 303, otrzymując nagrody i wyróżnienia m.in. za kampanie dla Heyah, Simplusa, 36i6, 7Days.

Stanowisko chief creative officera Havas Worldwide było nieobsadzone po odejściu Jacka Szuleckiego na początku listopada 2012.