Haribo zadeklarowało gotowość do wprowadzenia na rynek limitowanej serii żelków “Royal Jelly Babies”, które mogą pojawić się na rynku w lipcu – wtedy kiedy planowane jest powiększenie rodziny księcia i księżnej Cambridge. Niemiecka firma zastrzegła w ostatnim czasie dwie nazwy: Haribo Royal Babies i Haribo Royal Jelly Babies.
To nie pierwszy taki ukłon niemieckiej firmy w stronę rodziny królewskiej. W związku z diamentowym jubileuszem królowej w maju ubiegłego roku firma wprowadziła na rynek żelki w opakowaniu z flagą Union Jack. W ramach działań promocyjnych w przestrzeni digital konsumenci mogli stworzyć cyfrowy obraz królowej.
Inne marki również zrobiły ukłon w stronę tradycji królewskiej: w związku z wydarzeniami ubiegłego roku Heinz wprowadził na powrót na rynek limitowaną edycję puszek swojej fasoli z etykietą vintage z 1952 r., a firma McVitie zaproponowała swój produkt United Biscuits z banderolą “Proud to be British”.
(Marketing Week)