Zagranica

Haribo będzie świętować powiększenie rodziny królewskiej

Niemiecka firma wprowadzi na rynek żelki Royal Jelly Babies.

Haribo zadeklarowało gotowość do wprowadzenia na rynek limitowanej serii żelków “Royal Jelly Babies”, które mogą pojawić się na rynku w lipcu – wtedy kiedy planowane jest powiększenie rodziny księcia i księżnej Cambridge. Niemiecka firma zastrzegła w ostatnim czasie dwie nazwy: Haribo Royal Babies i Haribo Royal Jelly Babies.

To nie pierwszy taki ukłon niemieckiej firmy w stronę rodziny królewskiej. W związku z diamentowym jubileuszem królowej w maju ubiegłego roku firma wprowadziła na rynek żelki w opakowaniu z flagą Union Jack. W ramach działań promocyjnych w przestrzeni digital konsumenci mogli stworzyć cyfrowy obraz królowej.

Inne marki również zrobiły ukłon w stronę tradycji królewskiej: w związku z wydarzeniami ubiegłego roku Heinz wprowadził na powrót na rynek limitowaną edycję puszek swojej fasoli z etykietą vintage z 1952 r., a firma McVitie zaproponowała swój produkt United Biscuits z banderolą “Proud to be British”.

(Marketing Week)