Zagranica

Cadbury ruszyło z nową kampanią telewizyjną

Kampania czekolady do picia będzie kosztowała 3 mln funtów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F8ymGosYONxU%22%7D
Mondelez International zaprezentował w Wielkiej Brytanii kampanię Frothybeast” dla Wispa Cadbury – czekolady do picia.

Produkt został stworzony z myślą o młodszych konsumentach i ma pomóc im stworzyć w domu wrażenia “kawiarnianej” atmosfery.

Kampania telewizyjna autorstwa Fallon London rozpoczęła się w Facebooku na stronie Wispa Cadbury. Produkt promuje postać z lat 70., zachęcającą do wypróbowania czekoladowej pianki. 

W sobotę zostanie wyemitowana odsłona reklamy o długości 30 sekund podczas programu “Got Talent”. Reklama ruszy również w kanałach VoD, Facebooku i YouTube.  Działania będą również wspierane w formie aktywności ambientowych.

(BrandRepublic)