Kraj

Jacek Osadnik nowym dyrektorem marketingu i rozwoju TV Puls

Dotychczasowy dyrektor ds. dystrybucji awansuje na nowo utworzone stanowisko.

Jacek Osadnik objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. marketingu i rozwoju. Dotychczas funkcję dyrektora marketingu pełnił prezes stacji Dariusz Dąbski.

Osadnik jest związany z Telewizją Puls Sp. z o.o. od stycznia 2011 r. Początkowo pracował na stanowisku menedżera ds. rozwoju i strategii, a od lipca 2012 r. na stanowisku dyrektora ds. dystrybucji i rozwoju. Odpowiadał m.in. za relacje Telewizji Puls z organizacjami branżowymi (PIKE), organami państwowymi (KRRiT, MAiC), rozszerzanie dystrybucji TV Puls i Puls 2 u operatorów kablowych i satelitarnych oraz za współpracę z platformą VoD – Ipla.

Przed przejściem do TV Puls Osadnik pracował m.in. w agencjach reklamowych Leo Burnett, Tequila/Polska oraz w dziale sprzedaży koncernu muzycznego Warner Music Poland.