Zagranica

Agencja Cleassons odświeżyła opakowanie whisky Chivas Regal

Koncern Pernod Ricard odświeża opakowanie jednej z najsłynniejszych marek szkockiej whisky - Chivas Regal 12. Nowy design opakowania ma sprawić,...

Koncern Pernod Ricard odświeża opakowanie jednej z najsłynniejszych marek szkockiej whisky – Chivas Regal 12. Nowy design opakowania ma sprawić, że butelki Chivas Regal będą lepiej widoczne na półkach, a marka stanie się bardziej konkurencyjna niż dotychczas. Redesignem zajęła się agencja Cleassons. Zmiany dotyczą zarówno kształtu butelki, jak i szaty graficznej etykiet. Do charakterystycznego złotego koloru etykiety dodano tło w kolorze burgundu, co ma akcentować ciepły charakter trunku. Zmiany będą wspierane globalną kampanią reklamową, za którą odpowiada agencja reklamowa TBWA/G1. Działania reklamowe, których budżet ma wynieść 28 milionów funtów, zaplanowane są na październik br. Będą prowadzone w telewizji i prasie w 50 krajach. Hasło kampanii brzmi “This is the Chivas life”. W ostatnim czasie zmieniła się również strona internetowa marki Chivas Regal, czym zajęła się agencja Graphico New Media. Globalna sprzedaż whisky Chivas Regal wzrosła w 2003 r. o 7 proc., do 2,9 milinów skrzynek. (“BrandRepublic”)