Kraj

Nestle wspiera pianki Jojo

Rusza kampania promocyjna Jojo iLike.

Nestle rozpoczęło kampanię promocyjną nowych żelków Jojo iLike, która obejmie konkurs dla konsumentek, współpracę z projektantami mody Local Heroes oraz wsparcie w telewizji i internecie.

Celem promocyjnych działań jest dotarcie do grupy docelowej żelków, którą stanowią aktywne dziewczyny od 15. do 25. roku życia, które interesują się współczesną modą, urodą i korzystają z nowoczesnych technologii. Głównym elementem kampanii jest konkurs w Facebooku na profilu Local Heroes. Aby wziąć w nim udział, należy zaprojektować żelkowe wzory na T-shircie. Co tydzień jury wybiera jeden projekt, który weźmie udział w finale. 

Nagroda główna to sesja zdjęciowa w magazynie “Joy” i limitowana kolekcja ubrań zainspirowanych żelkami jojo i zaprojektowanych przez Local Heroes. Konkurs potrwa do 26 maja. W związku z realizacją kampanii na stronie internetowej będzie dostępna limitowana edycja koszulek, bluz, toreb, koszulek i etui na telefony z motywami żelków Jojo. 

Działania promocyjne będą wspierane kampanią w kanałach MTV i VIVA oraz w serwisach Facebook i YouTube. Za koncepcje i organizację konkursu, a także stworzenie aplikacji mobilnej odpowiada Pride & Glory, a za zakup mediów – dom mediowy MEC.