Kraj

Letnia loteria promocyjna The Lorenz Bahlsen Snack-World

The Lorenz Bahlsen Snack-World we współpracy z agencją marketing services Tequila/Polska przygotował loterię promocyjną "Mówisz - Masz. Wybierasz o co...

The Lorenz Bahlsen Snack-World we współpracy z agencją marketing services Tequila/Polska przygotował loterię promocyjną “Mówisz – Masz. Wybierasz o co grasz”. Promocja skierowana jest do młodzieży w wieku 15-25 lat. W opakowaniach chrupek Curly i Peppies znajdują się wrzutki z informacją na temat promocji wraz z kodem. Zadaniem uczestnika jest przesłanie kodu SMS-em na wskazany numer. Codziennie przez 110 dni w losowaniach wyłanianych będzie 6 zwycięzców, którzy sami decydują o tym, jaką nagrodę otrzymają: odtwarzacz CD lub 150 zł, bumbox lub 250 zł, wieżę Hi-Fi lub 700 zł. Celem akcji jest zwiększenie rotacji pełnego asortymentu Curly i Peppies w punktach sprzedaży, wzrost świadomości tych marek wśród klientów oraz informowanie o cechach produktu. Na potrzeby akcji agencja przygotowała materiały POS: plakaty, headery na stojaki, owijki paletowe, wrzutki oraz naklejki na opakowania promocyjne. Za kreację oraz mechanizm akcji odpowiada agencja Tequila/Polska, natomiast obsługą kanału SMS zajęła się agencja MobiJOY!. Loteria potrwa do końca września. (TW)