Kraj

Topex rusza z działaniami marketingowymi po rebrandingu

Firma rozpoczyna kampanię dla swoich narzędzi ręcznych.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FtrLtbMP1z88%22%7D
Grupa Topex ruszyła z działaniami marketingowymi dla swojej flagowej marki narzędzi ręcznych. To pierwsza ogólnopolska kampania po rebrandingu marki przeprowadzonym we wrześniu 2012 r.(MMP24 z 17 września). Wiosenne działania będą wspierane w telewizji i internecie. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Arena Media. Kampania startuje dzisiaj i potrwa do 12 maja.

W dwóch różnych odsłonach firma wyemituje w sumie ponad 3 tys. spotów wizerunkowych w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oczekiwany zasięg kampanii to ok. 8 mln nabywców narzędzi. W ramach działań internetowych firma zorganizuje konkurs we współpracy z portalem Spryciarze, wspierany przez media społecznościowe: Facebook, YouTube i Pinterest. Odsłony reklam będzie można zobaczyć również w Allegro, Ceneo i w sieci Google. Celem działań jest zwiększenie interakcji użytkowników z marką.

Autorem kreacji spotów telewizyjnych jest agencja kreatywna What. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Arena Media.