Kraj

Adkontekst wprowadza reklamy mobilne

Ruch z urządzeń mobilnych w sieci Adkontekst wyniósł w marcu 2013 r. ponad 81 mln odsłon.

Należąca do Netsprint sieć kontekstowo-behawioralna Adkontekst wprowadza do oferty reklamy mobilne. W ramach kampanii reklamodawca sieci może wykorzystać targetowanie na zainteresowania, kontekstowe, retargetowanie, geolokalizację, a także w wybranych witrynach kierować reklamy demograficznie.

W ramach targetowania na urządzenia mobilne klienci sieci mogą korzystać z gamy formatów reklamowych, począwszy od reklam tekstowych, poprzez tekstowo-graficzne, po graficzne. Dodatkowo klienci mogą różnicować treść komunikatu reklamowego w zależności od mobilnego systemu operacyjnego, z którego korzysta internauta.

Ruch z urządzeń mobilnych w sieci Adkontekst wyniósł w marcu 2013 r. ponad 81 mln odsłon, z czego 61 proc. z urządzeń z systemem Android, ponad 34 proc. to wizyty z urządzeń Apple (iPady, iPhone’y), a 5 proc. z pozostałych (m.in. Windows Mobile, Blackberry).