Kraj

Lotto zmienia komunikację losowań z kulminacją

Marketer szykuje ponad 30 spotów telewizyjnych do komunikacji swoich gier.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqFVUoicyVY0%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%22%7D
Totalizator Sportowy zmienia dotychczasowy sposób mówienia o kumulacjach. Na potrzeby tej akcji stworzono  nowych bohaterów ludzi-cyfry, którzy na koniec każdej przygody opowiadanej w reklamie, wspólnie tworzą kwotę kumulacji. Bohaterowie mają symbolizować radość z milionowych wygranych w Lotto. Na potrzeby akcji przygotowano: ponad 30 spotów TV, 38 spotów radiowych i kilkaset formatów internetowych.

Kampania kumulacyjna Lotto została przygotowana przez agencję Brain. Reżyserem spotów jest Maciej Kowalczuk. Kampanie kumulacyjne mają na celu w krótkim czasie (dwóch dni) poinformować potencjalnych graczy o wysokości aktualnej kumulacji. By spełnić ten cel, na potrzeby kampanii wykorzystywany jest szeroki miks mediów takich jak: telewizja, radio, internet, nośniki outdoorowe oraz ambientowe. Telewizja ma za zadanie zbudować szeroki zasięg, internet – poszerzyć zasięg wśród młodej części grupy celowej, radio zbudować tzw. efekt call to action, nośniki outdoorowe oraz ambientowe – przypominać o produkcie w okolicach miejsca sprzedaży. W ten sposób realizowana jest jednocześnie strategia podążania za potencjalnym graczem, zgodnie z jego harmonogramem dnia. Poprzedni format spotów o kumulacji, który funkcjonował około dwóch lat, przygotowywała agencja DDB Warszawa. 

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dla Totalizatora Sportowego ZenithOptimedia.