Kraj

Walne zgromadzenie IAB ma zmienić finansowanie organizacji

Walne zgromadzenie Interactive Advertising Bureau (IAB) Polska, które ma zmienić sposób finansowania organizacji, zaplanowane jest na 23 czerwca br. "Potrzebujemy...

Walne zgromadzenie Interactive Advertising Bureau (IAB) Polska, które ma zmienić sposób finansowania organizacji, zaplanowane jest na 23 czerwca br. “Potrzebujemy nowych środków, aby realizować nasz program” – mówi Olgierd Cygan, prezes IAB Polska. Zarząd zaproponuje zróżnicowanie składek dla różnych kategorii członków w zależności od ich możliwośći finansowych i korzyści, jakie czerpią z uczestnictwa w IAB. Inne mają być np. opłaty dla portali, a inne dla agencji interaktywnych. Dotychczas organizacja dysponowała rocznym budżetem na poziomie kilkudziesięciu tysięcy złotych. Według Olgierda Cygana IAB, aby realizować swoje cele, potrzebuje m.in. pieniędzy na finansowanie swojego stałego biura, zamierza także powołać dyrektora generalnego, który koordynowałby działania organizacji, podobnie jak robi to dyrektor generalny Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. (TW)